joi, 14 iulie 2016

Canionul Horoabei - alta poveste in imagini

Scoala lui Silviu s-a terminat cam devreme duminica, si doar nu era sa ma intorc acasa la ora 2 :)

Asa ca am decis impreuna cu Serban Dragomir sa facem o tura prin canionul Horoabei, care era foarte aproape de tabara de baza a scolii. Intrarea este foarte usor de gasit, intrucata apa din canion se varsa in Ialomita chiar inainte de pestera Ialomicioarei. Este o poteca care pleca din pajistea inainte de ultima cladire inainte de pestera sau mergi pe malul Horoabei pana la intrare in canion. Poteca merge pe partea stanga a apei. Canonul este echipat cu scari si la lanturi, doar in apa este mare, si in unele locuri nu scapi de intrat in apa. Eu cel putin, pentru ca Serban a reusit sa treaca mai mult sau mai putin uscat. A reusit sa se ude cand era mai usor, mai sus :)))

Si acum, pozele. Va cer iertare pt calitate, sunt facute integral cu telefonul, si nu am avut timp sa umblu la ele pe motiv de plecare la 7500, unde suntem voluntari




 Poteca din stanga apei
 Incep lucrurile mai serioase
 Cascade peste cascade


 primele lanturi


 ne mai si aplecam


 aici ne-am udat un pic



 in acest loc se poate trece mai usor prin stanga, noi am preferat sa cataram un pic


 Ponorul Horoabei












 apa era mare, am incercat sa construim un mic dig

 De aici se iese din canionul propriu zis


 nu e greu, dar e foarte pitoresc









 o mica chisatoare
 aici Serban a reusit sa traverseze, eu am ocolit



 Am iesit sus, si ne-am intors pe un drum de stane

 drumul care aprovizioneaza stanele

Cam asta a fost tura, ne-a luat cam 2,5 h prin canion si vale, si cam 1 h intoarcerea. Mare atentie la stanele din valea Obarsiei, care se vad bine in ultima poza. Am numarat 7-8 vizibile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu